Michel-voor-de-derde-keer-op-reis.reismee.nl

Het grote avontuur is weer begonnen...

Zo de reis is weer begonnen, ik ben gister aangekomen in het Honey hotel in Bangkok. Na een 24,5 uur durendetrip van deur tot deur wasik blij dat ik er was. Het plan was om even een duik te nemen in het zwembad van het hotel en dan te douchen en naar de Mac Donaldste gaan die ik al gespot had op de heen weg. Maardingen gaan niet altyd zoalsgepland en dat vind ik het mooie vanbackpacken,niet verder dan een dag of een week vooruit denken en gewoon zien wat er op je pad komt... Zoalser ook nu gebeurde, bij het het zwembad ontmoete ik 2 andere jongens die aanhet reizen zijnSimon uit Canada en Emile uit Noorwegen.Weraakte aan de praat en heb 2 blikjes bier mee gedaan die hun bij de supermarkt om de hoek hadden gekocht.We hadden in de tussentijd alle drie trek gekregen dus hun hebben me meegenomen naar het restaurant een paar pandjes verder. Gezellige en bekende muziek, aardige bediening en de Fish en Chips was ook heerlijk! Hierna zijn we naar een straat iets verderop gelopen waar de jongens al een paar leuke kroegjes kende. Hierheb ik ze op eenlekkere heineken terug getracteerd alleen wel gebotteld inThailand (deed niets af aan de smaak by the way). Na nog een paar drankjes hebben we een thaise delicatesse genaamd sprinkhaan geproefd. Niet vies maar mijn favoriet zeker ookniet, ik heb al eerder in Australie Kangaroe en Krokodil geprobeerd maar geef mij dan maar liever een broodje krok.Nog een beetje geschokkeerd zovan heb ik dat zojuist echt gegeten?zijn weterug naar het hotel gelopen voor een welverdiende nacht rust.

Na in een coma gelegen te hebben van bijna 11 uur werd ik net op tijd wakker om niet te hoeven stressen voordatde dame van de city tour die ik gister gelijk geboekt hadme op kwam pikken bij de receptie. Een Citytour wat verwacht je, en wat krijg je? Nou ik heb alles gekregen wat ik verwachte en nog wel meer ook.Bangkok heeft 10 miljoen inwoners vergelijk dat eens met het aantal wat er in heel Nederland woont dat is al indrukwekkend, maar geloof me als je hier zelf in een oude volvo opgehaald word die kraakt aan alle kantenen word gepasseerd door auto's, scooters en moters van alle directies dan breekt het zweet je pas echt uit. Deels ook de klamte en hitte natuurlijk :-)Ik voelde me redelijk veilig maar was er niet geheel van overtuigd zonder een aanrijding de tour uit te zitten. Alles viel mee bleek achteraf het waseen leuke tour die me langs een paar tempels en het koningshuis en nog veel meer heeft geleid. Alleen jammer is dat de dame niet altyd te vestaan was door de thaise woorden tussen neus en lippen doormaarde meeste indrukken neem je toch met je ogen waar. Nou die hebben genoeg teverwerken gehad vandaag overal auto's, hoge gebouwen envan die straatkarretjes die eten enz verkopen. Je staat hier werkelijk paf van wat je thuis nog nooit gezien hebt en hier gewoon dagelijkse kost is. Ik heb het nooit eerder aangedurft maar na verhalen gehoord te hebben op eerdere reizen ben ik blij dat ik voor deze reis ook een paar weekjes azieuitgetrokken heb. Ditzijn uiteraard alleen maar de eerste indrukken dus ben zwaar benieuwd wat er nog allemaal op me af gaat komen....

Reacties

Reacties

Moeders

Ja, leuk he Azie! Ze doen vaak maar een dodde!

Nellie Mabelis (echte moeder ha ha)

Leuk hè Michel je komt zo nog eens ergens fijn dat je gelijk al vrienden hebt gemaakt. Ik kan me voorstellen hoe druk het daar is.een geharrewar van alles en nog wat. gr

Martine

Yeah je eerste verhaal! Leuk! :-) xxx

Marleen

wat een mooi verhaal :)
wel spannend allemaal! nou ik ga snel je volgende verhaal lezen!
kusjes

Addie Biesen

Hoi Michel leuk dat je weer zoveel beleeft daar. Ik ga je weer volgen

Taxi driver Iz M

Hallo jij daar vermaak je, je nog een beetje ?????
Ik volg het op de voet kan niet wachten op het volgende verhaal.
Groetjes van ons.

Jan

Hoi Michel, leuke verhalen.
Als je terug komt zijn de goten schoon.

Groeten uit Zonnemaire.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel