Michel-voor-de-derde-keer-op-reis.reismee.nl

Bangkok

Zo de 3 daagjes bangkok zitten er bijna op... Gister opnieuw met mijn 2 vrienden gegeten bij het restaurantje verderop genaamd 'Beer garden' en bij het zwembad nog wat na gepraat over reizen enz. Jammer dat hun vanmorgen vroeg vertrokken zijn naar Cambodja maar misschien zie ik ze later terug omdat ik via Vietnam door Cambodja ga reizen. Vandaag aso lang uitgeslapen en wat rond gelopen door de straatjes in de buurt net niet vergenoeg om te verdwalen gelukkig. Hier en daar watwinkels gezienRobinson is een winkelcentrum een paar honderd meter verderop. Een adaptor voor de thaise stop contacten gekocht voor 50 Bath welteverstaan 1 euro, en ik heb mezelf een paar mooie slippers aangemeten. Mijn grote belgische vriend Benny en vertegenwoordiger van Hillhout (sorrie voor de reclame) had me aangeraden niet zomaar bij een willekeurig straat karretje te gaan eten. Hij heeft me een mooie tekening meegegevenwaar het volgens hem veilig was wat te eten en waarempel ik heb nog kunnen vinden wat hij bedoelde ook. Een overdekt halletje wat totaal niet aan de standaard veiligheidseisen voldoet en waar rob van de smaak politie totaal niet vrolijk van zou worden maar goed toch geprobeerd en doormiddel van plaatjes in een boek een lekker onbekend gegrild visje uitgezocht. Een lekker menu (zie foto die later volgd) maar het vissausje erbij was heeeeel pittig gelukkigwas er een sapje van ananas om te blussen binnen hand bereik en dit alles voor uiteraard bijna nix.

Ook was het tijd om vandaag het 1 en anderte regelen omdat ik morgen naar Vietnam vlieg, Hanoi om precies te zijn. Dus taxi naar het vliegveld en accomodatie in Hanoi geregeld.Verder staat er weinig op het programma vandaag, misschien zo nog een laatste duik nemen in het zwembad dat kan nog net want het is gelukkig tot 22 uur open.Dit was Bangkok en de belevenissen erin... Reizen jullie vanaf morgen weer met me mee in Vietnam?

Reacties

Reacties

Benny

Bier, zwembad, uitslapen,gegrild visje......je hebt de vakantie al goed ingezet. Ben benieuwd hoe je het verschil tussen Bangkok en Hanoi gaat ervaren. Dus ik reis met je mee!

Anja W

Hoi Michel,Leuk weer je verhalen te lezen. Het is weer een hele uitdaging en veel geregel maar vooral genieten. En natuurlijk volgen we je weer.x

Leon

he mich, goed dat je het naar je zin hebt.. Bier en lekker eten, altijd goed he ;-)
Ik hou je in de gaten de komende tijd, veel succes in Vietnam en pas op voor VC en NVA wat die zijn gevaarlijk heb ik wel eens gelezen..:)

Hoe is dat met die vrouwen daar eigenlijk? Anders moest ik maar eens een weekje komen buurten bij je..;)

veel plezier! leon

Hans Snel

Leuk dat Thailand zo bevalt. ik ben de chauffeur van van vliet. We hebben verschillende keren over Thailand en Vietnam gehad . Ook hoe de evaring van mij was over die land. En over de bevolking lieven mensen
Ik zal af en toe je reis volgen

Gr Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel