Michel-voor-de-derde-keer-op-reis.reismee.nl

Hue

Eergister de vlucht van Hanoi naar Hue weer overleefd. Wel onderweg wat turbulentie en een luchtverzakking gehad maar dat heb je in de achtbaan opkermis van renesse ook

Laughing
. Het is hier een beetje vergelijkbaar weerals in Nederland erg druilerig daarom heb ik vandaag ook weinig uitgespookt. Begonnen metroomservice op bed in de vorm van een broodje kaas omelet met een glas verse melk.Verder watfilms en tekenfilms gekekenvan onder de wol.Niet slecht op zulke miezerige dagenals vandaag. Vanuit Hanoi had ik opnieuw een slecht hotel geboekt op internet, maar gelukkigvoor het geval dat maar 1 nachtje. En jawel wederom mijn gave gebruikt om de meestoude, kleine en vieze kamer te boeken in heel Hue en omstreken waarschijnlijk.Ik weet niet hoe ik het weer voor elkaar gekregen heb want had expres een iets duurder hotel als gemiddeld genomen. Het gratis ontbijtje wat erbij hoorde was nix op aan te merken trouwens maar toch maar verkassen. Nu wederom eenmooiere, grotere en schonere hotel kamervoorminder geld, ik heb zelfs een gekko alshuisdiertje in de douche dat is een soort hagedisje die muskito's eet goedgeregeld dus!Ik heb geen idee hoe die vietnamezen de prijzen bepalen maarwaarschijnlijknet als in het verkeer doen ze maar wat.

S'ochtends vroeg gelijk uitgecheckt en om de hoek bij het Tran Ly hotel ingecheckt en een citytour geboekt, pickup binnen een half uur.Eerst wat hotels af om meerdere personen op te pikken en daarna de eerste stop van de dag de Old Citadel.Mooi om dat eens te zien van die oude gebouwtjeswaar vroeger veel belangrijke dingen gebeurde. Heb het niet allemaal kunnen onthoudenmaar de foto's zeggen genoeg...De rest van de dag hebben we een garden house en verschillende pagode's en tombe's bezocht. Onderweg nog pech gehad met de bus maar binnen 20 min was er een anderewederom goed georganiseerd. Als laatste stop nog een winkeltje bezocht waar je allerlei souveniers kon kopen waaronder wierrook. De eigenaresse was toevallig net de voorraadaan het bij produceren wat erg grappig was om eens te zien hoe dat in ze werk gaat.Terug naar Hue zijnwe niet met de bus maar met een Dragon boot via de rivier gegaan. Leuk tochtje op een soort van carnavals boot en na een 10 minuten durendewandeling terug naar het hotel zat de toer er weer op.

Zometeen nog eveneen Bond, James Bond film kijken en morgen word ik door een gids met moter opgehaald voor een mooi ritje naarHo Chi Min City dat een10 tot 12 dagen zal duren.

Word vervolgd...

Reacties

Reacties

ko Berrevoets

leuk verhaal ,en je bent goed in hotel/s boeken lees ik je krijgt het steeds voor elkaar om toch de smerigste kamers te boeken maar weer een ervaring rijker verder erg leuk wat je allemaal ziet geniet er van, en je stuurt het verslag maar op ,dan genieten wij er ook van . Groeten uit het verre Zierikzee

Moeders

Hey Titus, wanneer wordt je badmuts? Hangt al over je oren. Gaat goed bij je lees ik wel.

wim

Vet man wat jij allemaal meemaakt,wij genieten mee
groetjes mar en wim

cees van de panne Rijswijk..

Hoi michel leuk joh..de verhalen ik heb er van genoten , Het was te bedoeling- dat marcel en jolanda,ook die kant uit wilden -- maar door ziekte kon dat niet doorgaan. michel geniet er van ik volg je lieve groetjes van marry en cees.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel