Michel-voor-de-derde-keer-op-reis.reismee.nl

Terug in Bangkok

Aandacht voor detail is van groot belang als je reisd, dus elke morgen pak ik me tas op dezelfde wijze in en niet te vergeten het muskietennet op te vouwen dat zeker aan te raden is naast de malaria tabletten die ik slik in Cambodja. Op naar de bus waarvan ik nu al weet dat het een nacht merrie gaat worden. Na 12 uur reizen met bus, douane's van Cambodja en Thailand gepasseerd te zijn en eentaxi genomen te hebben naar het hotel was ik eindelijkop de plaats van bestenmming. Tas uitpakken, lekker douche entv kijken alleendan moet je niet voor de tv in slaap vallen wat wel gebeurde en zoals me thuisregelmatig overkomt. De volgende dag had ik 1 vrij dagje voordat ik naar het vliegveld moest. Vrije dag goed besteed skytrain gepakt naar een groot winkelcentrum, souveniers enbadges gekocht van azievoorop me tas. Ook een tweede pakketje richting Nederland gestuurd en de was geregeld om zo met een schone lei in Nieuw Zeeland te kunnen beginnen. De koning van Thailand was jarig en heel de stad was versierd erg mooi om te zien alleen enig nadeel een heleboel was gesloten zo ook de paardenrenbaan waar ik graag een wedje had gedaan. Nog even geduld en dan mag ik weer naar mijn favoriete vakantieland New Zealand!

Reacties

Reacties

Benny

Je bent net op tijd weg uit Bangkok. Gisteren zijn de "red-shirts" weer met duizenden op straat gekomen. De schrik zit er in dat het opnieuw escaleert.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel