Michel-voor-de-derde-keer-op-reis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Michel

Reacties

Reacties

Iwan

Heej Michel,

Goed te lezen dat je zo geniet van je reizen, gaaf!
Veel plezier daar, en kom je vast wel weer tegen in Renesse volgend jaar.

Groeten Iwan

peter en janny

Ha Michel,
Hoop dat je wederom weer veel gaat zien deze reis! Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar je verhalen.

Benny

Hey Michel,
Ik ben razend benieuwd naar je reisverhalen. 'k Zal je blog dan ook aandachtig volgen. Het zal een unieke ervaring zijn. Geniet er van!

Nellie Mabelis

Ik kijk uit naar je verhalen, lekker er van genieten,de groeten van oma.

Huig

Hallo Michel,
Leuk om je verhalen te lezen, misschien maak ik er later ook nog deel van uit. Doe voorzichtig en tot ziens in New Zealand.
Have a nice day,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel